(`'•.¸(`'•.¸* منتـدى جنينة العشـاق *¸.•'´)¸.•'´ )
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

«•¨*•.¸¸.» ان الانسان قبل الحب شىء وعند الحب كل شىء وبعد الحب لا شىء«.¸¸.•*¨`•»

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]

admin
فراوله وبس
خوخه
الطير الحزين
mido_zamalek2011
ωнɪτє нєαяτ
мσ0σzα
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
мσ0σzα
عضو لذيذ جدا
عضو لذيذ جدا
мσ0σzα

الاسد عدد المساهمات : 2344

ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Empty
مُساهمةموضوع: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 07, 2011 3:42 am

بصو يا جماعة
انا خلاص اخدت قرار ان المنتدى مش هيتحذف والمنتدى مش هيقف بعد كدا لا على
واحد ولا حتى على عشرة حتى لو الاعضاء كلهم خرجو انا هحاول بردو اشغل
المنتدى تانى ع اد ما اقدر يا ريت كله يكون شايف الموضووع دا يعنى لو حد
عاوز يقول انا عاوز اخرج م المنتدى دلوقتى يقول من دلوقتى وانا احذفه عشان
بعد كدا انا مش هحذف حد مش كل شوية واحد هيقولى احذفنى م المنتدى اللى مش
عاجبه المنتدى واللى فيه يبقى ما يدخلش م الاول واكيد كلامى دا مفيهوش اى
غلط منى ....... ولو وافقتو ع كلامى دا يبقى احنا لازم نحط شوية قوانين ل
القسم دا ( يلا نلعب ) عشان فى حاجات كتير غلط بتحصل وكمان اوقات كتير بنقوول ارقام بس من غير ما
نركز ف اللعبة ،،
،

1_ اى حد ييجي عند رقم 5 لازم يقول المطلوب منه ما يقولش انا مش عارف او ما يقولش حاجة لانها هتتحذف لو عمل كدا

2_ف موضوع اعترف للى قبلك بشىء او موضوع اوصف العضو اللى قبلك من صورته
الشخصية محدش يقول مش عارف او مليش دعوة عشان بردو هتتحذف احنا عاوزين
المنتدى يشتغل كويس مش شرط مساهمات بس

3_ موضوع الغسيل والسواق وخدامه
ونخطب عضوين لبعض كل دا طبعا بيبقى بهزااار ولو المواضيع دى مش عجباكووو
احنا ممكن نحذفها مع انها هى بتضحك ولذيذة بس انا هعمل اللى انتو عاوزينو ف
حدود الصح .. ويا ريت نركز كمان فى (لعبه مين الملك ) عشان محدش كان فاهم
اللعبة غير ماجنة لوحده يا ريت نقرأ المواضيع قبل ما نعمل اى رد

4_ يا ريت لو حد عمل اى موضوع يحط الموضوع ف القسم الصح وكان فى مواضيع كتير
اتعملت ف اماكن غلط وانا نقلتها ف الاقسام اللى المفروض تكون فيها

5_ اى حد عاوز يمسك اى قسم يحاول انه يكون مهتم بيه ويحاول يحط مواضيع كتير فييييه عشان يمسك القسم دا

6_ اى الفاظ خارجة عن حدود الادب ف المنتدى العضو اللى هيقول الافاظ دى هييتوقف اشتراكه لمدة 3 ايام

7_ واى حد محتاج اى مساعدة ف المنتدى او شكوة او اى حاجة يا ريت يبعت رسالة للادمين عشان نقدر نحل المشكلة

وشكرا انا كدا كلامى خلص ويا ريت كله يخش الموضوع دا ويرد ويقول اذا كان هو موااااافق ولا لا عشان المنتدى يمشى زى ما احنا عاوزين

ωнɪτє нєαяτ
عضو لذيذ جدا
عضو لذيذ جدا

القوس عدد المساهمات : 2576

ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Empty
مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 07, 2011 4:00 am

انا موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااافففففففففففففففففففففففقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق
ويمين تلاتة لو حد خالف الكلام ده فى يلا نلعب لكون .................................
ومفيش مواضيع هتتحذف مش انا اللى ماسك القسم ده وانا بقول مفيش مواضيع هتتحذف
وخلى واحد يخش اللعبة وهو مش فاهمها هيندم
انت كده هتخلينى اخد فرصتى يا محمد علشان اثبت نفسى
ومن هنا ورايح كله يحترم نفسه ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وخلاص مبقاش فى فى يلا نلعب ادمين انا الادمين انا الادمين
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
واهم حاجة متفتكرونيش زى محمد طيب بقى وكده تضحكوا عليه بكلمتين ايوة انا كنت بضحك عليه بكلمة واحدة كمان
لا لا لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
انا بصوا معنديش الكلام ده انا مش هعدى اى حاجة واقل عقوبة الوقف على طول انا مش سهل
وبعد الكلام ده كله احب اقول للى عاوز يخالف القوانين هجيبك ها انا عارفك وهجيبك عارف ليه علشان اقتلك
انت مت انى اسف
لميتلكوا كل الحتت اللى فى الافلام اهو علشان متخالفوش القوانين
وشكرا
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
mido_zamalek2011

mido_zamalek2011

الدلو عدد المساهمات : 19

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 07, 2011 4:02 am

ههههههههههههههههههههه قشطة عليك يا محمد عسل اوى
وانا كمان مواااافق على الكلام دا مع انى مش بخش كتير بس هخش ان شاء الله الايام الجاية
ωнɪτє нєαяτ
عضو لذيذ جدا
عضو لذيذ جدا

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 07, 2011 4:10 am

انت تنور وشوفتوا الراجل رد بسرعة احنا عايزين كله يرد بسرعة هاااااااااااااا
ادينى قلت اهو
мσ0σzα
عضو لذيذ جدا
عضو لذيذ جدا
мσ0σzα

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 07, 2011 4:30 am

ههههههههههههههههههههههههههههههه تمام يا وايت هارت كدا
تنور المنتدى والله يا محمد
كدا اتنين موافقين ع الكلام دا
الباقى فين ؟
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 07, 2011 8:09 am

انا طبعا موافق على الكلام دا عشان هو كلام صح
يعنى اية كل واحد يخش يعمل كومنت من غير ما يعرف التوبيك عايز اية اساسا
وانا معاك يا محمد ف الكلام الى انتا قولتة
يا ريت الى يخش يرد بردك
ωнɪτє нєαяτ
عضو لذيذ جدا
عضو لذيذ جدا

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 07, 2011 8:10 am

محمد انا عايزك تمسح اللى ميوافقش وتوقف اللى يتأخر فى الرد واللى زى كده وافق ورد بسرعة تمسكه المنتدى
الطير الحزين
عضو امووور
عضو امووور
الطير الحزين

الميزان عدد المساهمات : 613

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 07, 2011 8:46 am

والنعمه الراجل ده بيقول كلام زى الفل
خوخه
عضو لذيذ جدا
عضو لذيذ جدا
خوخه

الدلو عدد المساهمات : 1725

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 07, 2011 8:55 am

هو دى الكلام المظبوط
мσ0σzα
عضو لذيذ جدا
عضو لذيذ جدا
мσ0σzα

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 07, 2011 9:49 am

كدا انا و ωнɪτє нєαяτ و خوخه والبرنس و MiÐỡ ệĹ ЌɪnĢ و mido_zamalek2011 موافقين ع الكلام دا
كدا احنا تمام اوى لسة اتبقى شوية اعضاء بردو لازم يردووووو
ومشكور يا جماعة
فراوله وبس
عضو لذيذ جدا
عضو لذيذ جدا
فراوله وبس

الميزان عدد المساهمات : 2384

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 07, 2011 3:28 pm

ωнɪτє нєαяτ كتب:
محمد انا عايزك تمسح اللى ميوافقش وتوقف اللى يتأخر فى الرد واللى زى كده وافق ورد بسرعة تمسكه المنتدى
انت شكلك بتقصدنى بالكلام على فكره عادى انا الادمين مش فارق معايا
انا موافقه على الشروط بس فى اعضاء بيبعتوا رسايل خاصه ياريت بلاش
كمان ياريت يكون شرط اساسى كمان
admin
Admin
admin

الاسد عدد المساهمات : 414

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 07, 2011 4:41 pm

ماشي يا فرااولة وكدا يا جماعة يعتبر 90% احنا ماشيين صح
شكرا يا فراااولة
https://hob-imtlak.ahlamountada.com
ωнɪτє нєαяτ
عضو لذيذ جدا
عضو لذيذ جدا

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 07, 2011 5:22 pm

انا مقصدتش حد
هو انتى اى كلام ليه بتاخديه على نفسك انا مش فاهم
мσ0σzα
عضو لذيذ جدا
عضو لذيذ جدا
мσ0σzα

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالأربعاء يونيو 08, 2011 3:22 am

يا جماعة احنا عاملين الموضوع دا عشان نتفق مش عشان نختلف ويا ريت مش عاوزين خناقات ف المنتدى
الطير الحزين
عضو امووور
عضو امووور
الطير الحزين

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالأربعاء يونيو 08, 2011 3:31 am

بس ياريت يا محمد يا عبد الرحمن مش كل كلامك احذف ومش احذف ماشى
ωнɪτє нєαяτ
عضو لذيذ جدا
عضو لذيذ جدا

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالأربعاء يونيو 08, 2011 3:37 am

مانا قلتلك بهزر قبل كده وكمان اا يا ريس اللى اقدر اعمله احذف مساهمات مش اكتر
الطير الحزين
عضو امووور
عضو امووور
الطير الحزين

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالأربعاء يونيو 08, 2011 6:29 am

ماشى يا باشا
ωнɪτє нєαяτ
عضو لذيذ جدا
عضو لذيذ جدا

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالأربعاء يونيو 08, 2011 6:41 am

مسحتهم ههههههههههههههههههههههههههههههه
طيب متمسحش دى
мσ0σzα
عضو لذيذ جدا
عضو لذيذ جدا
мσ0σzα

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالأربعاء يونيو 08, 2011 7:34 am

ماااااشي
فاااضل احمد وافكر فيك وطارق عزت وتفاحة وميمو واعجبنى غرورى بس
خوخه
عضو لذيذ جدا
عضو لذيذ جدا
خوخه

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالأربعاء يونيو 08, 2011 8:21 am

بنسبه الى تف؟؟؟؟؟ هى موافقه بس النت عندهم فاصل مش عرفه تدخل
الطير الحزين
عضو امووور
عضو امووور
الطير الحزين

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالأربعاء يونيو 08, 2011 8:31 am

يعنى خلاص يا محمد موافقين
мσ0σzα
عضو لذيذ جدا
عضو لذيذ جدا
мσ0σzα

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالأربعاء يونيو 08, 2011 10:14 am

اووووووك
بس بردو ادينا مستنيين الباقيين الموضوع هيفضل لحد اما يدخلو كلهم
فراوله وبس
عضو لذيذ جدا
عضو لذيذ جدا
فراوله وبس

الميزان عدد المساهمات : 2384

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالأربعاء يونيو 08, 2011 10:16 am

استنا بقا
خوخه
عضو لذيذ جدا
عضو لذيذ جدا
خوخه

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالأربعاء يونيو 08, 2011 2:18 pm

ياعم كبر
ωнɪτє нєαяτ
عضو لذيذ جدا
عضو لذيذ جدا

مُساهمةموضوع: رد: ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]   ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ] Icon_minitimeالأربعاء يونيو 08, 2011 4:31 pm

هههههههههههههههههه
اهو كلام

ارجوووووووووووو الدخوووووووول للجميـــــــــــــــــع ؛؛؛ ؟.؟.؟.؟.؟ [ هام جدا ]
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية